Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 57  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0000193 xcla^"
  1. KOLÁŘ, Vojtěch. Blockchain změní dodavatelské řetězce. In Logistika. - Praha : Economia, 2017. ISSN 1211-0957, 2017, roč. 23, č. 3, s. 42-43.
    článok

    článok

  2. LEGÉŇ, Marek. Reťazce ešte majú kam rásť. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 5. mája 2016, roč. 26, č. 18, s. 54-57.
    článok

    článok

  3. LEGÉŇ, Marek. Naháňačka za klikmi. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684, 5. mája 2016, roč. 26, č. 18, s. 60-61.
    článok

    článok

  4. MIŠA, Dominik. Tlač je mŕtva, nech žije tlač! In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 2, s. 16-17.
    článok

    článok

  5. NOUZOVSKÁ, Zuzana. Kto ťahá za kratší konec? In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2015. ISSN 1337-9798, 2015, roč. 7, č. Leto, s. 52-53.
    článok

    článok

  6. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. Hodnoty maloobchodu rástli postupne. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2015. ISSN 1805-0549, marec-apríl 2015, roč. 5, č. 22, s. 18-19.
    článok

    článok

  7. MEĽUCH, Ján. Britský reťazec má problémy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 11.
    článok

    článok

  8. BREZOVSKÝ, Jozef. Cross-docking prináša efektivitu. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2013. ISSN 1805-0549, júl/august 2013, roč. 3, č. 12, s. 40.
    článok

    článok

  9. KITA, Pavol. Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8, s. [1-11] CD-ROM.
    článok

    článok

  10. KOTULIČ, Rastislav - MARCHEVSKÁ, Martina. Klasifikácia maloobchodných formátov a ich analýza vo vzťahu k nákupnému správaniu spotrebiteľov v regiónoch Slovenskej republiky. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746, 2013, roč. 12, č. 28, s. 7-18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.