Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003132 xkni^"
  1. WANG, Shuguang - DU, Paul. Retail Geography. 1st Edition. New York : Routledge/Taylor & Francis Group, 2021. 237 s. ISBN 978-0-367-43511-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 3]
  2. CLIQUET, Gérard. Location-Based Marketing : Geomarketing and Geolocation. 1st Edition. London : ISTE, 2020. 234 s. Information systems, Web and Pervasive Computing Series. ISBN 978-1-78630-580-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. CAMPBELL, Susanna P. Global Governance and Local Peace : Accountability and Performance in International Peacebuilding. 1st Edition. Cambridge : Cambridge University Press, 2019. 292 s. ISBN 978-1-108-40763-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. Social and Solidarity-based Economy and Territory : From Embeddedness to Co-construction. Brussels : Peter Lang, 2018. 374 s. Social Economy & Public Economy, Vol. 7. ISBN 978-2-8076-0812-2. ISSN 2030-3408. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. TOMAN, Marian. Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  6. International VAT/GST guidelines. Paris : OECD, 2017. 112 s. Dostupné na : <http://www.oecd-ilibrary.org/taxation/international-vat-gst-guidelines_9789264271401-en> ISBN 978-92-64-27204-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  7. FISCHER, Manfred M. - WANG, Jinfeng. Spatial data analysis : models, methods and techniques. Heidelberg : Springer, 2011. 82 s. Springer Briefs in Regional Science. ISBN 978-3-642-21719-7. ISSN 2192-0427. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. CD-ROM [124 s.]. VEGA 1/0652/10. ISBN 978-80-225-3247-1. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  9. Attractiveness for innovation : location factors for international investment. Paris : OECD, 2011. 98 s. OECD innovation strategy. ISBN 978-92-64-09880-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  10. DIOUX, Jacques - DUPUIS, Marc. La distribution : stratégies des réseaux et management des enseignes. 2e éd. Paris : Pearson Education France, 2009. 481 s. ISBN 978-2-7440-7344-1. [Počet ex. : 4, z toho voľných 3, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.