Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1870  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0003211 xpca^"
  1. CHLPEK, Samuel - HALENÁROVÁ, Mária. Competitive Analysis of Spa Industry in Slovakia: Combining SWOT, EFE and IFE Analysis. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 64-73. VEGA 1/0271/23.
    článok

    článok

  2. MURIN, Viliam. Data-driven Marketing and E-tailing in Retail Management. In EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, pp. 175-186.
    článok

    článok

  3. FODRANOVÁ, Iveta. Trebišov – premárnená príležitosť filmového impaktu. In Hospodárske noviny. - Bratislava : MAFRA Slovakia. ISSN 1335-4701, 8. marca 2023, roč. 31, č. 47, s. [1-2]. Dostupné na : <https://hnonline.sk/komentare/komentare/96070912-trebisov-premarnena-prilezitost-filmoveho-impaktu>
    článok

    článok

  4. EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022. Editor: Alena Lüleyová ; reviewers: Alena Bašová, Jana Blštáková, Brigita Boorová... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 529 s. [26,45 AH]. ISBN 978-80-225-5042-0.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Editor: Roman Lacko ; recenzenti: Henrieta Pavolová, František Pollák, Marek Szajt. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. CD-ROM 255 s. [12,75 AH]. ISBN 978-80-225-5057-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. BÓDY, Glória. Tools for Measuring the National Brand of Slovakia. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, p. 10.
    článok

    článok

  7. MURIN, Viliam. Úspešný Content Marketing. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 78-86. I-23-105-00.
    článok

    článok

  8. BACULÁKOVÁ, Kristína. Medzinárodný obchod s hudbou : hudobný priemysel v 21. storočí. Recenzenti: Vladimír Bolek, Viera Kubičková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 117 s. [7,4 AH]. ISBN 978-80-225-5047-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  9. HARCSOVÁ, Henrieta. Effectiveness of Marketing Innovations. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 1, s. 25-34.
    článok

    článok

  10. ČVIRIK, Marián. Mystery shopping. Recenzenti: Aneta Vančová, Peter Ölveczký. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 96 s. [4,47 AH]. ISBN 978-80-225-5059-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.