Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0004830 xcla^"
  1. SYAGLOVA, Yulia Vladimirovna. Influence of the marketing paradim's cycles patterns on the global entrepreneurship. In Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2017. ISSN 2585-7258, 2017, roč. 11, č. 1, s. 48-61.
    článok

    článok

  2. ZÁVACKÁ, Jana. Alternative roles of consumer confidence in forecasting consumption: evidence from European countries. In Ekonomická revue. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2016. ISSN 1212-3951, 2016, roč. 19, č. 4, pp. 133–142.
    článok

    článok

  3. ŘIČAŘ, Michal. Macroeconomic modelling of firm's default. In Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2014. ISSN 0572-3043, 2014, roč. 22, č. 1, s.
    článok

    článok

  4. ŠIMANOVSKÁ, Tatjana. Predikcia v metodológii projektovania. In Forum statisticum Slovacum : vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2009. ISSN 1336-7420, 2009, roč. 5, č. 4, s. 80-83.
    článok

    článok

  5. SVATÝ, Fedor. Technology foresight - aj ekonomická disciplína modernej prognostickej vedy. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2003 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pri príležitosti 50. výročia jej založenia. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2003. ISBN 80-225-1759-3, s. 546-549.
    článok

    článok

  6. SMITH, K.L. - BROCATO, J. - DABBS, R.E. Professional forecast error as a function of a variable forecast horizon: a decomposition analysis. In International Journal of Forecasting, 1991, roč. 7, č. 2, s. 155-163.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.