Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005192 xpca^"
  1. Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. Redakčné a zostavovateľské práce: Jaromír Novák ; recenzenti: Soňa Kompoltová, Lucia Krištofiaková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. CD-ROM 103 s. [5,15 AH]. KEGA 005EU-4/2019. ISBN 978-80-225-4818-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  2. MANDÁKOVÁ, Alexandra. Aktuálne technické prostriedky online výučby a ich riziká vo vzdelávacom systéme. In Cudzie jazyky v premách času XI. medzinárodná vedecká konferencia. Cudzie jazyky v premenách času XI : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie = Reviewed Conference Proceedings from an International Scientific Conference. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4823-6, s. 291-299 online.
    článok

    článok

  3. Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. Zostavovateľské a grafické práce: Jaromír Novák, Jana Kopásková ; recenzenti: Rudolf Šlosár, Ján Kontšek. 1. vydanie. Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. CD-ROM 60 s. [3 AH]. KEGA 005EU-4/2019. ISBN 978-80-225-4881-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  4. HANÁK, Róbert. Absence of Measurement Tools Investigating Attitudes Towards University Study of Information and Communication Technologies (ICT) - Theoretical Review. In Work and Organizational Psychology 2021. International Conference. Work and Organizational Psychology 2021: Innovation – Research and Application. Proceedings of the 20th International Conference. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2021. ISBN 978-80-244-6027-7, pp. 54-62. VEGA 2/0048/18.
    článok

    článok

  5. KVAPIL, Roman. Metodologické aspekty cudzojazyčnej edukácie. In Trichotomický pohľad na cudzojazyčnú edukáciu. - Praha : Machiavelli Press, 2020. ISBN 978-80-88147-11-4, s. 31-60 [2,14 AH].
    článok

    článok

  6. SMOLEŇOVÁ, Elena - MAAROVÁ, Iveta. Psychologické aspekty cudzojazyčnej edukácie. In Trichotomický pohľad na cudzojazyčnú edukáciu. - Praha : Machiavelli Press, 2020. ISBN 978-80-88147-11-4, s. 11-30 [1,52 AH]. VEGA 1/0107/18.
    článok

    článok

  7. Teória a prax ekonomického vzdelávania 2020 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. Zostavovateľské a grafické práce: Jaromír Novák, Jana Kopásková ; recenzenti: Rudolf Šlosár, Ján Kontšek. 1. vydanie. Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2020. 74 s. CD-ROM [3,7 AH]. KEGA 005EU-4/2019. ISBN 978-80-225-4744-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  8. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Osobnosť učiteľa z psychologického aspektu. Recenzenti: Andrea Čonková, Martin Droščák. 1. vydanie. Báčsky Petrovec : Slovenské vydavateľské centrum, 2020. 55 s. [3,61 AH]. ISBN 978-86-7103-537-8. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  9. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Odraz osobnostných charakteristík učiteľa v jeho výchovnovzdelávacom pôsobení. In Schola nova, quo vadis?. mezinárodní vědecká konference. Schola nova, quo vadis? : sborník recenzovaných příspěvků 4. ročníku mezinárodní vědecké konference = Reviewed Papers of the 4th International Scientific Conference. - Praha : Extrasystem, 2019. ISBN 978-80-87570-44-9, s. 56-61 online.
    článok

    článok

  10. CHMELÁROVÁ, Zuzana - ČONKOVÁ, Andrea. Vývin úrovne trémy u žiakov v sekundárnom vzdelávaní. In Mládež a spoločnosť : slovenský časopis pre štátnu politiku a výskum mládeže. - Bratislava : Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky. ISSN 1335-1109, 2016, roč. 22, č. 1, s. 59-70. KEGA 022EU-4/2016.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.