Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 879  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0005900 xpca^"
  1. PERNICKÝ, Jakub. Defining the Current Issues Preventing Natural Transition to Electric Vehicles (EVs). In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 207-222.
    článok

    článok

  2. KUBIČKOVÁ, Viera et al. The Influence of Motivators on Responsible Consumption in Tourism. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Journal of the Geographical Institute Jovan Cvijic SASA. - Belgrade : Geographical Institute Jovan Cvijić of the Serbian Academy of Sciences and Arts. ISSN 0350-7599, 2024, vol. 74, no. 1, pp. 93-107. VEGA 1/0271/23.
    článok

    článok

  3. ŠEVČEK, Tomáš. The Consumer Surplus Line Integral Revisited. In EDAMBA 2022. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2022 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5042-0, pp. 453-461.
    článok

    článok

  4. BANGO, Adrián. The Effects of Inflation on Certain Socio-economic Indicators as They Pertain to Slovak Consumers. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XXII. (2023) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie, 08.- 10.03.2023, Košice, Slovenská republika. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5043-7, s. 10-11.
    článok

    článok

  5. KOCÚROVÁ, Nina - HAJDUOVÁ, Zuzana - LASKOVSKÝ, Vladislav. Analysis of Consumer Preference in the Specific Terms of Sale. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 186-194.
    článok

    článok

  6. BANGO, Adrián. The Impact of Inflation on Selected Socio-Economic Indicators in Slovakia. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023). International Scientific Conference. Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XXI. (2023) : Reviewed Proceeding of Posts from an 21. International Scientific Conference, February 15th - 17th, 2023, Košice - Kaluža. - Košice : KKM PHF, 2023. ISBN 978-80-225-5044-4, pp. 94-105.
    článok

    článok

  7. BANGO, Adrián. Vplyv inflácie na slovenských spotrebiteľov. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2023. ISSN 1336-7137, 2023, roč. 19, č. 1, s. 38-47.
    článok

    článok

  8. HUDCOVSKÝ, Martin. Keď sa dobre mienená úprava regulácie cien elektriny nepodarí. In Monitor hospodárskej politiky : [vedecko popularizačný časopis]. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 2453-9287, 2023, č. 1, s. 3-5.
    článok

    článok

  9. KORČOKOVÁ, Marína. Kritéria výberu značky generácie Y a Z. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081, 2023, roč. 16, č. 2, s. 106-125. KEGA 029EU-4/2022.
    článok

    článok

  10. ORGONÁŠ, Jozef - KORYTINOVÁ, Kristína. Category management. Recenzenti: Pavol Konštiak, Michal Hanák. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 183 s. [9,06 AH]. ISBN 978-80-225-5073-4. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.