Výsledky vyhľadávania
- Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. Recenzenti: Marian Reiff, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. 126 s. ISBN 978-80-223-5678-7.
- CHRISTENSEN, Clayton M. - OJOMO, Efosa - DILLON, Karen. Paradox prosperity : ako môžu inovácie vymaniť národy z chudoby. 1. vydanie. Bratislava : United Philanthropy, 2023. 227 s. ISBN 978-80-973639-2-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
- MAZÚROVÁ, Barbora - KOLLÁR, Ján - POVAŽANOVÁ, Mariana. Princípy mikroekonómie : cvičebnica. 2. aktualizované a doplnené vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2022. 184 s. ISBN 978-80-571-0502-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
- BILKA, Matúš. Pharmacy Chains in Slovakia: Entry Models and Regulation : dizertačná práca. Školiteľ: Martin Lábaj. Bratislava, 2022. 106 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- ULVR, Matěj. 7 pilířů efektivního online marketingu. 1. vydání. Praha : Nakladatelství Jiří Nosek - KLIKA, 2022. 171 s. ISBN 978-80-7666-089-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KAUFMAN, Josh. Osobný kurz MBA : ovládnite umenie biznisu. Prvotriedne obchodné vzdelanie v jedinej knihe. Preložili: Stanislava Bariaková, Monika Kaliská. 2. doplnené vydanie; 10th Anniversary Edition, doplnené a aktualizované vydanie. Bratislava : Eastone Books, 2021. 443 s. ISBN 978-80-8109-420-0. [Počet ex. : 4, z toho voľných 0, prezenčne 4]
- GODIN, Seth. Toto je marketing. 2. a upravené slovenské vydanie. Bratislava : Lindeni, 2021. 236 s. ISBN 978-80-566-2317-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- VARIAN, Hal R. Intermediate Microeconomics with Calculus. 1st Edition. New York : W. W. Norton & Company, 2020. 762 s. ISBN 978-0-393-68993-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
- CATEORA, Philip R. et al. International Marketing. 18th Edition. New York : McGraw-Hill Education, 2020. 682 s. ISBN 978-1-260-54787-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 1, prezenčne 2]
- CATEORA, Philip R. et al. International Marketing. 18th Edition. New York : McGraw-Hill Education, 2020. 682 s. ISBN 978-1-259-71235-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]