Výsledky vyhľadávania
- MALOVIČ, Pavel. Slovenské hity srvátka a bryndza. In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : PETIT PRESS, 2012. ISSN 1335-4620, 16. mája 2012, roč. 20, č. 10, s. 48-49.
- DVOŘÁKOVÁ, Šárka. Volně prodejná léčiva - úspěch reklamy. In Marketing magazine. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315, březen 2007, roč. 11, č. 3, s. 22-24.
- STANĚK, Vladimír. Kam se ubírá trh doplňků stravy? In TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594, Květen 2005, roč. 2, č. 5, s. 16.
- KOŠŤÁL, Daniel. Oddeľte zdravšie potraviny. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008, február 2005, roč. 10, č. 2, s. 26-27.
- SKLADANOVÁ, Lucia. Vitamínová hrozba. In Formát : spravodajský týždenník. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1336-1325, 9. júna 2003, roč. 2, č. 23, s. 50-53.
- HORNIAK, Viliam. Zeleninou a ovocím proti starnutiu. In Výživa a zdravie : časopis pre výživu. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre výživu, 2001. ISSN 0042-9406, 2001, roč. 46, č. 1, s. 6-7.
- KAPŠOVÁ, Renata. Konkurenciu priniesli zahraničné firmy. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Apríl 2000, č. 4, s. 6-7.
- ŠIMONČIČ, Róbert. Trendy výživy obyvateľov SR a zvláštnosti výživy niektorých skupín obyvateľstva. In Výživa a zdravie : časopis pre výživu. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre výživu, 2000. ISSN 0042-9406, január-marec 2000, roč. 45, č. 1, s. 1-5.
- KAJABA, Igor - HABÁN, Peter. Aktuálne potreby výživy a ich zabezpečenie u obyvateľstva technicky vyspelej spoločnosti. In Výživa a zdravie : časopis pre výživu. - Bratislava : Slovenská spoločnosť pre výživu, 2000. ISSN 0042-9406, január-marec 2000, roč. 45, č. 1, s. 11-13.
- BATÍKOVÁ, Nataša. Desať vitamínov v jednej tablete... In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. ISSN 1335-2016, Február 1999, č. 2, s. 39.