Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth h0007180 xpca^"
  1. HRDLIČKOVÁ, Veronika. H&M - A Leading Fashion & Clothing retailer in European market. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 88-97 [CD-ROM]. KEGA 018 EU–4/2014.
    článok

    článok

  2. KNOŠKOVÁ, Ľubica. Textilné inovácie a ich aplikácie v praxi. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2013 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 19. 9. 2013 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3737-7, s. 52-58 CD-ROM. KEGA 017EU-4/2013. 017EU-4/2013, KEGA, Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí.
    článok

    článok

  3. PAVELKA, Ľuboš - KOVÁČOVÁ, Miroslava. Future Store v oblasti obliekania a módy. In Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : Versa Media, 2010. ISSN 1336-393X, 2010, roč. 10, č. 7-8, s. 40-42.
    článok

    článok

  4. SILNÁ, Zuzana. Nadmerný dovoz textilu z Číny na vnútorný trh EÚ. In Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov. Medzinárodná doktorandská konferencia. Ekonomické, politické a právne otázky medzinárodných vzťahov : zborník príspevkov z 5. medzinárodnej doktorandskej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2240-6, s. 387-398.
    článok

    článok

  5. DUDÁŠ, Tomáš. Úloha hospodárskej diplomacie pri riešení obchodných sporov - na príklade obchodného sporu o textilné výrobky medzi Čínou a EÚ. In Hospodárska diplomacia v 21. storočí. Medzinárodná vedecká konferencia. Hospodárska diplomacia v 21. storočí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2087-X, s. 51-55.
    článok

    článok

  6. KITA, Jaroslav et al. Marketing : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 209 s. ISBN 80-225-1064-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.