Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0010153 xkni^"
  1. URBAN, Eduard et al. Vybrané problémy medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 341 s. ISBN 80-225-0837-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  2. URBAN, Eduard et al. Vybrané kapitoly z medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 368 s. ISBN 80-225-1055-6. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. NGUYEN CONG AI. Realizácia prechodu od centrálne plánovanej ekonomiky k trhovej ekonomike v Československu vo vzťahu k oblasti zahranično-ekonomických vzťahov : kandidátska dizertačná práca. Školiteľ: Eduard Urban. Bratislava, 1991. 139 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.