Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0022054 xpca^"
  1. MURA, Ladislav. [Eva, Hanuláková a kol., 2021. Marketing. Nástroje, stratégie, ľudia a trendy.] : [Bratislava: Wolters Kluwer. 363 s. ISBN 978-80-571-0438-4.]. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 3, s. 60-62. Recenzia na: Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy / Eva Hanuláková a kolektív ; recenzovali: Ferdinand Daňo, Ivan Nový. 1. vydanie. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2021. - ISBN 978-80-571-0438-4.
    článok

    článok

  2. HANULÁKOVÁ, Eva et al. Marketing : nástroje, stratégie, ľudia a trendy. Recenzovali: Ferdinand Daňo, Ivan Nový. 1. vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2021. 363 s. [18,2 AH]. ISBN 978-80-571-0438-4. [Počet ex. : 35, z toho voľných 30, prezenčne 3]
  3. KUBIČKOVÁ, Viera et al. Dynamické podniky služieb - gazely. Recenzenti: Ivan Nový, Elena Šúbertová. 1. vyd. Praha : Wolters Kluwer, 2016. 150 s. [9,9 AH]. VEGA 1/0205/14. ISBN 978-80-7552-437-9. 1/0205/14, VEGA, Perspektíva existencie dynamických podnikov služieb v SR v kontexte uplatnenia princípov iniciatívy Inovácia v Únii.


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.