Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_auth p0029308 xcla^"
  1. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom - Typy úloh riešiteľných simuláciami. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864, 2006, roč. 4, č. 1-2, s. 23-25.
    článok

    článok

  2. GERTLER, Ľubomíra. Procesy simulácie portfólia pri meraní finančných rizík. In HASPROVÁ, Mária et al. Vybrané problémy marketingu finančných inštitúcií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. ISBN 80-225-2171-X, s. 81-86.
    článok

    článok

  3. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (III) - Experimentovanie so simulačnými laboratóriami. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 34-36.
    článok

    článok

  4. BABIAK, Martin. Svätý grál marketingu možno nájdete počítačom... In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864, 2004, roč. 2, č. 3-4, s. 57-59.
    článok

    článok

  5. BABIAK, Martin. Parametrizácia prahových funkcií pre multiagentové simulácie vo finančnom výskume. In Finančná politika a optimálny systém zdaňovania vo väzbe na efektívnosť fungovania ekonomiky. Medzinárodná vedecká konferencia. Finančná politika a optimálny systém zdaňovania vo väzbe na efektívnosť fungovania ekonomiky. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2002, s.149-154.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.