Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0028570 xpca^"
  1. MARIAŠ, Miroslav - ŽÁK, Štefan. Informačné systémy marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005. 188 s. ISBN 80-225-1966-9. [Počet ex. : 11, z toho voľných 10, prezenčne 1]
  2. MARIAŠ, Miroslav. [Marketing]. In Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864, 2005, roč. 3, č. 3-4, s. 52. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : IURA EDITION, 2005. - ISBN 80-8078-049-8.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.