Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 13  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0050439 xpca^"
  1. ČIHOVSKÁ, Viera. Kam kráča európsky maloobchod. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 12-17. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  2. LIPIANSKA, Júlia. Marketingová komunikácia v športe. In Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 113-120. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  3. MARIAŠ, Miroslav. Moderné marketingové a obchodné riešenia. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 121-126. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  4. VOJTEKOVÁ, Viera. Aktuálne trendy rozvoja marketingu. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 157-159. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  5. DZUROVÁ, Mária. Inovácie ako konkurenčná výhoda v logistike. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 54-58. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  6. BAČO, Tomáš - LIESKOVSKÁ, Vanda - VASILOVÁ, Michaela. Model "4P" ako súčasť aplikácie marketingového konceptu pre neziskový sektor. In Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 5-11.
    článok

    článok

  7. FRANCOVÁ, Zuzana. Nástroje podpory a bariér rozvoja marketingu v obchodných podnikoch. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 67-73. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  8. ČIMO, Jozef - OTRUBČÁK, Peter. Supporting European innovation at regional level. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 31-38. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok

  9. FILO, Peter - KIRNÁG, Ján - KOVÁČIK, Marián. E-commerce portál Municipalia - príklad pre public-private-partnerships (PPP). In Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 59-66.
    článok

    článok

  10. ČIHOVSKÁ, Viera - JÁNY, Sáša. Neziskový marketing - nová dimenzia spoločenského marketingu. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 18-23. VEGA 1/2639/05. 1/2639/05, VEGA, Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.