Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0061558 xkni^"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda. Imidž v teórii a praxi. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 128 s. ISBN 80-225-1252-4. [Počet ex. : 21, z toho voľných 19, prezenčne 2]
  2. VOLOŠIN, Martin - LIESKOVSKÁ, Vanda - LISSAUEROVÁ, Darina. Marketingová stratégia. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1998. 167 s. ISBN 80-225-1001-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.