Výsledky vyhľadávania
- ŠÚBERTOVÁ, Elena. Zmeny v manažmente a v marketingu v slovenských podnikoch po vstupe SR do EÚ. In Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9, s. 7-22.
- JAKUBEC, Vladimír. Význam kooperácie MSP v podmienkach jednotného európskeho trhu. In Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9, s. 45-50.
- HUDÁKOVÁ, Mária. Právne formy podnikania v podmienkach EÚ. In Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9, s. 84-88.
- ĎURIŠ, Tomáš. Hodnotenie podnikateľského prostredia SR na základe indexov CGI a WCY. In Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9, s. 75-80.
- KOVAĽOV, Andrej. Zvyšovanie konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov. In Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9, s. 71-74.
- IRIQAT, Raed. Profile of Palestinian industrial, tourism and construction SMEs before 2001. In Integrácia do Európskej únie a jej dôsledky III. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 80-225-2308-9, s. 93-99.