Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0075804 xpca^"
  1. FECENKO, Jozef. Hlad po bonuse v systéme bonus-malus. In Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2.
    článok

    článok

  2. KINTLER, Jakub. Vplyv internetu na cenovú stratégiu firmy. In Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2.
    článok

    článok

  3. ŠÚBERTOVÁ, Elena. Malé a stredné podnikanie v stavebníctve na Slovensku. In Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2, s.
    článok

    článok

  4. GERTLER, Ľubomíra - JURIKOVÁ, Benita. Business loan credit risks in the conditions of SR. In Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2.
    článok

    článok

  5. SZARKOVÁ, Miroslava - JURIKOVÁ, Benita - DRGOVÁ, Alexandra. Európske fondy a efektívna komunikácia ako podporný faktor pri ich využívaní v SR. In Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2.
    článok

    článok

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Analysis of international marketing strategies in Slovak companies. In Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2, s. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.