Výsledky vyhľadávania
- PIECUCH, Teresa. Image of a woman in advertising in the context of relationship marketing. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 125-135.
- MUSOVÁ, Zdenka. Implementácia koncepcie CRM v podmienkach bankových inštitúcií. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 85-97.
- ONDRISKOVÁ, Tatiana. Vzťahový marketing, event marketing v bankovníctve. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 98-106.
- KORAUŠ, Antonín. [Marketing finančných inštitúcií]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 175-176. Recenzia na: Marketing finančných inštitúcií - vybrané problémy / Mária Hasprová. - Bratislava : Daniel Netri, 2008. - ISBN 978-80-969567-6-0.
- LEWICKA, Dagmara. The Strength of employer`s brand versus marketing targets of an enterprise. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 47-55.
- MELNIKAS, Borisas. Innovation potential and network based international economy in the European union: the new challenges for relationship marketing. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 56-73.