Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0104437 xpca^"
  1. RUBANINSKÁ, Kamila. Proces sponzoringu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 86-93.
    článok

    článok

  2. LIPIANSKA, Júlia. Vybrané faktory tvorby cien na jednotnom trhu Európskej únie. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 22-28.
    článok

    článok

  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Internacionalizácia a koncentrácia obchodných štruktúr. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 41-48.
    článok

    článok

  4. KOVÁČOVÁ, Jana. Prístupy k problematike konkurencieschopnosti. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 79-85.
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 7-21.
    článok

    článok

  6. MIŽIČKOVÁ, Ivana. Možnosti rozvoja marketingu ziskových a neziskových organizácií v dôsledku ich spolupráce - výsledky prieskumu. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 49-58.
    článok

    článok

  7. HVIZDOVÁ, Eva, ml. Znalosti - primárna konkurenčná výhoda podnikov. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 72-78.
    článok

    článok

  8. VOKOUNOVÁ, Dana. Segmentácia krajín Európskej únie podľa názorov mladých ľudí týkajúcich sa zamestnanosti. In Faktory a determinanty podnikateľského prostredia jednotného európskeho trhu : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2717-0, s. 29-40.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.