Výsledky vyhľadávania
- BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - GLOSOVÁ, Veronika. Mediálna gramotnosť ako oblasť záujmu Európskej únie. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 4-9.
- KRAJČÍK, Daniel - MEDŇANSKÝ, Ladislav. Ľudské zdroje ako HR business partner. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 52-55. VEGA 1/0668/08, VEGA 1/0016/09.
- POLÁČEK, Marian. Automatické vyhodnocovanie slovných odpovedí v e-learningových systémoch a niektoré problémy s tým spojené. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 72-75.
- POLÁŠEK, Ivan. Navrhované vzory ako inšpirácia pre rozoznávanie štruktúr a procesov v ekonomickom priestore. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 76-80.
- FILO, Peter - LIPIANSKA, Júlia. Product character of the projects. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 16-25.
- LABSKÁ, Helena. Komunikačné aspekty marketingu médií. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 56-60. VEGA 1/4582/07. 1/4582/07, VEGA, Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody.
- LOYDLOVÁ, Miroslava. Vybrané aspekty reklamy v rámci Európskej únie. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 61-65. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
- BOCANOVÁ, Mária. Certifikácia diamantov na slovenskom trhu a v zahraničí. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 10-15.
- JURKOVIČOVÁ, Lujza. Zabezpečovacie inštitúty v obchodných záväzkových vzťahoch. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 26-36.
- KOLLÁR, Vojtech. Energetická bezpečnosť a obnoviteľné zdroje energie. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8, s. 37-45.