Výsledky vyhľadávania
- HRTÁNEK, Ladislav. Kontrola verejnej správy ako predmet vedy o správnom práve. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955, november 2009, roč. 5, č. 2, s. 28- 35.
- SIKA, Peter. Dopady hospodárskej krízy na trh práce a na obyvateľstvo. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955, november 2009, roč. 5, č. 2, s. 44- 50.
- HITTMÁR, Štefan - ŠIMÁK, Ladislav. Východiská teórie manažmentu verejnej správy. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955, november 2009, roč. 5, č. 2, s. 22-27.
- ANDREJOVSKÁ, Alena. Zavedenie eura do účtovnej praxe podnikateľských subjektov v Slovenskej republike. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955, november 2009, roč. 5, č. 2, s. 51-58.
- HRTÁNEK, Ladislav. Metódy verejnej správy ako predmet vedy správneho práva. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955, november 2009, roč. 5, č. 2, s. 7-15.
- ŠTANGOVÁ, Nora - FILLOVÁ, Dagmar. Proces zmien vo väzbe na vývoj organizácií verejnej správy. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955, november 2009, roč. 5, č. 2, s. 16-21.
- VIESTOVÁ, Kristína. Recenzia publikácií Niestroj, R. a kol.: Identita a obraz marketingu a Obraz marketingu v Poľsku. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2009. ISSN 1337-2955, november 2009, roč. 5, č. 2, s. 110-111. Recenzia na: [Identita a obraz marketingu] / Niestroj, R. a kol. - Varšava : Vydavateľstvo PWE, 2009. - ISBN 978-83-208-1827-7. Recenzia na: [Obraz marketingu v Poľsku]. - Krakov : Vydavateľstvo Univerzity ekonomickej, 2009. - ISBN 978-83-7252-442-3.