Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0136554 xcla^"
  1. SOROKOVÁ, Tatiana. Psychologické aspekty marketingovej kreativity v pôsobení reklamy. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105, 2011, roč. 6, č. 1, s. 4-13.
    článok

    článok

  2. BELKOVICSOVÁ, Daša. Kvalita slovenských vysokých škôl z pohľadu medzinárodných rankingov. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105, 2011, roč. 6, č. 1, s. 37-44.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.