Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0136845 xpca^"
  1. KONŠTIAK, Pavol. [Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy]. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2012. ISSN 1336-9105, 2012, roč. 7, č. 3, s. 55-56 online. Recenzia na: Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy / Pavol Kita, Lujza Jurkovičová, Natália Kováčová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3233-4.
    článok

    článok

  2. MIKLOŠÍK, Andrej. [Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 18, s. 157. Recenzia na: Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy / Pavol Kita, Lujza Jurkovičová, Natália Kováčová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. - ISBN 978-80-225-3233-4.
    článok

    článok

  3. MICHALOVÁ, Valéria. Obchodné služby ako determinant rastu a konkurencieschopnosti ekonomiky. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2010. ISSN 0013-3035, 2010, roč. 58, č. 1, s. 30-44.
    článok

    článok

  4. ČIHOVSKÁ, Viera et al. Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 271 s. [15,374 AH]. ISBN 978-80-225-2940-2. [Počet ex. : 9, z toho voľných 4, prezenčne 5]
  5. LESÁKOVÁ, Dagmar - HANULÁKOVÁ, Eva - VOKOUNOVÁ, Dana. Marketingové analýzy. 3. preprac. vyd. Bratislava : netri, 2010. 245 s. [6 AH]. ISBN 978-80-89416-03-5. [Počet ex. : 9, z toho voľných 6, prezenčne 3]
  6. LACKOVÁ, Alica. Faktory ovplyvňujúce trh s biopotravinami. In Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9, s. 122-129.
    článok

    článok

  7. RICHTEROVÁ, Kornélia - LABSKÁ, Helena. Nákupné správanie: aspekt hodnotového reťazca spotrebiteľa. In Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3, s. 533-540. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  8. LABSKÁ, Helena. Nové médiá v marketingovej komunikácii. In Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8, s. 146-151. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  9. ČIHOVSKÁ, Viera - LIPIANSKA, Júlia - ORESKÝ, Milan. Marketing strategies for the European market. In Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju : VI. Sympozium Marketingu Miedzynarodowego, Zakopane, 14-16 czerwca 2010 r. - Warszawa : Polskie wydawdictwo ekonomiczne, 2010. ISBN 978-83-208-1888-8, s. 49-57. VEGA 1/0251/08. 1/0251/08, VEGA, Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária.
    článok

    článok

  10. STRÁŽOVSKÁ, Ľubomíra et al. Obchodné podnikanie. Bratislava : Sprint dva, 2010. 280 s. [18,83 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-34-3. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.