Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0162293 xpca^"
  1. REIFF, Marian. Analýza lojality zákazníkov a podielu na trhu pomocou modelu Markovho reťazca. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 75-81. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol - JURKOVIČOVÁ, Lujza - PRÍLEPOK, Ján. Analýza lokalizácie predajní potravín maloobchodných reťazcov a vybraných aspektov správania ich spotrebiteľov na príklade hlavného mesta Bratislavy. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 29-42. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  3. KITA, Pavol - PRÍLEPOK, Ján. Priestorové aspekty správania spotrebiteľov z hľadiska metód lokalizácie maloobchodných jednotiek. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 43-55. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  4. KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol. Priestorové aspekty vzťahov jednotlivcov s územím v geomarketingu. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 19-28. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  5. MIKLOŠÍK, Andrej - HVIZDOVÁ, Eva, ml. Geolokačné služby ako integrálna súčasť e-marketingu podniku. In Možnosti využitia geografického informačného systému v maloobchode ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilnenia konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3521-2, s. 67-74. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.