Výsledky vyhľadávania
- HVIZDOVÁ, Eva, ml. - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment v podnikovej praxi. Recenzenti: Viera Čihovská, Adrián Pavlík. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 265 s. [14,08 AH]. ISBN 978-80-225-3531-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
- RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Úvod do výskumu trhu. Recenzovali Dagmar Lesáková, Margita Mesárošová, Radek Tahal. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2013. 315 s. [21,93 AH]. Economics. VEGA 1/0418/11. ISBN 978-80-89393-95-4. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba. [Počet ex. : 12, z toho voľných 4, prezenčne 6]
- FILO, Peter - ORGONÁŠ, Jozef - REHÁK, Róbert. Možnosti interdisciplinárneho a projektového vzdelávania na EUBA. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 95-102.
- PÓLYA, Attila. Miesto sociálnych sietí v podnikaní. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9, s. 610-617.
- LESÁKOVÁ, Dagmar. Internacionalizácia vysokoškolského vzdelávania. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493, 2012, roč. 5, č. 17, s. 87-96. KEGA 001EU-4/2011. 001EU-4/2011, KEGA, Vypracovanie koncepcie transformácie a internacionalizácie študijných programov 3. stupňa vysokoškolského vzdelávania.
- LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 365 s. [16,8 AH]. Economics. ISBN 978-80-89393-56-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
- LIPIANSKA, Júlia - HLAVATÝ, Ivan. Informačná bezpečnosť podniku v kontexte krízového vývoja hospodárstva. In Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3, s. [1-6]. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
- LACKOVÁ, Alica - KARKALÍKOVÁ, Marta. Quality of educational programs in life-long learning. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 102-110. Leonardo do Vinci No. SK/06/B/F/PP-77450 Eqcall.
- KUBIČKOVÁ, Viera. Poznatková intenzita ako determinant inovačnej výkonnosti a konkurencieschopnosti podnikov obchodno-podnikateľských služieb a služieb cestovného ruchu : habilitačná prednáška : odbor habilitovania: 3.3.10 Obchod a marketing. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 67 s. Habilitačné a inauguračné prednášky. ISBN 978-80-225-3272-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
- ČIHOVSKÁ, Viera - ČIHOVSKÝ, Martin. Európsky marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 201 s. [11,90 AH]. ISBN 978-80-89393-36-7. [Počet ex. : 11, z toho voľných 7, prezenčne 4]