Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 22  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0195867 xpca^"
  1. FURDOVÁ, Lucia. Meniace sa podnikateľské stratégie a ich súčasný environmentálny rozmer. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 121-125 CD-ROM. PMVP I-14-109-00.
    článok

    článok

  2. ŠÚBERTOVÁ, Elena. Ekonomické a sociálne aspekty družstevného podnikania v SR. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 45-50 CD-ROM. KEGA 042-4/2014.
    článok

    článok

  3. GAJDOŠ, Jozef. Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov pri nákupe vybraného tovaru. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 73-78 CD-ROM.
    článok

    článok

  4. PRUŽINSKÝ, Michal - MIHALČOVÁ, Bohuslava - HRNČIAROVÁ TURČIAKOVÁ, Anna. Konkurencieschopnosť podniku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 84-92 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. BAČOVÁ, Monika. Finančná gramotnosť vysokoškolákov na Slovensku. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 102-108 CD-ROM. VEGA 1/0708/14. 1/0708/14, VEGA, Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch.
    článok

    článok

  6. DUĽOVÁ SPIŠÁKOVÁ, Emília - GONTKOVIČOVÁ, Barbora. Zamestnanosť v kontexte stratégie Európa 2020. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 114-120 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. SIMONIDESOVÁ, Jana. Boj proti medzinárodým daňovým únikom. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 210-213 CD-ROM.
    článok

    článok

  8. IVANIČKOVÁ, Mariana. Využívanie strategického systému merania výkonnosti v podnikoch metódou Balanced Scorecard. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 237-244 CD-ROM.
    článok

    článok

  9. FERANECOVÁ, Adela - SABOLOVÁ, Martina - DANESHJO, Naqibullah. Využitie neurónových sietí vo finančnom riadení podnik. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 170-175 CD-ROM. I-14-116-00. I-14-116-00, IGP, Zvyšovanie výkonnosti podnikov aplikáciou moderných optimalizačných metód a postupov umelej inteligencie.
    článok

    článok

  10. JERGOVÁ, Natália - HRONCOVÁ, Martina - DANESHJO, Naqibullah. Návrhy a odporúčania pri tvorbe systému zdokonaľovania kompetencií pracovníkov. In Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3982-1, s. 126-131 CD-ROM.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.