Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat 0262937 xcla^"
  1. JANČOVIČOVÁ, Helga. Národný projekt Vysoké školy ako motory rozvoja vedomostnej spoločnosti. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2015. ISSN 1335-5864, 2015, roč. 26, č. 1, s. 2-18.
    článok

    článok

  2. SRNÁNKOVÁ, Ľubomíra. Hodnotenie vzdelávania na vysokých školách. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2015. ISSN 1335-5864, 2015, roč. 26, č. 2, s. 3-15.
    článok

    článok

  3. JANKOVÁ, Mária. Vybrané výsledky z prieskumu zamestnávateľov. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2015. ISSN 1335-5864, 2015, roč. 26, č. 2, s. 16-64.
    článok

    článok

  4. MAJTÁN, Michal. K vysokým školám na Slovensku. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2015. ISSN 1335-5864, 2015, roč. 26, č. 4, s. 55-61.
    článok

    článok

  5. KOZÁKOVÁ, Jana - URIGA, Ján. Majú absolventi vysokých škôl na Slovensku uplatnenie na trhu práce? In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2015. ISSN 1335-5864, 2015, roč. 26, č. 3, s. 25-58.
    článok

    článok

  6. ZAUJECOVÁ, Jana. Netradičné spôsoby propagácie pre lepšie školy. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2015. ISSN 1335-5864, 2015, roč. 26, č. 3, s. 74-76.
    článok

    článok

  7. HOLEŠOVÁ, Viera. Výhody spolupráce vysokých škôl a malých a stredných podnikov pre ich rozvoj. In ACADEMIA : súčasnosť a perspektívy vysokých škôl. - Bratislava : Ústav informácií a prognóz školstva, 2015. ISSN 1335-5864, 2015, roč. 26, č. 4, s. 51-54.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.