Výsledky vyhľadávania
- ALENOVÁ, Gabriela. Najzamestnávateľom 2021 je Tesco. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 2, s. 34.
- ALENOVÁ, Gabriela. Za lacno zatiaľ nenakúpime. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 2, s. 10-11.
- PÁPAI, Martin. Budúcnosť obchodovania na sociálnych sieťach. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 2, s. 27.
- ALENOVÁ, Gabriela. Pomáha celý svet, no našli sa aj príživníci. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 2, s. 28-31.
- JAVORČÍKOVÁ, Beáta. Výsledky budú až po prechodnom období. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 2, s. 32-33.
- ALENOVÁ, Gabriela. Sektor logistiky očakáva ťažké časy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 2, s. 16-18.
- ALENOVÁ, Gabriela. Trh krváca, cena pšenice láme rekordy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 2, s. 12-15.
- ALENOVÁ, Gabriela. Pandemický marazmus strieda krutosť vojny. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 2, s. 6-9.