Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^eu_un_cat c127482 xpca^"
  1. DAŇO, Ferdinand. [Firemný imidž]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001. ISSN 0323-262X, 2001, roč. 30, č. 4, s. 537-538. Recenzia na: Firemný imidž : kultúra, identita, dizajn, komunikácia / Viera Čihovská - Eva Hanuláková - Júlia Lipianska. - Bratislava : Eurounion, 2001. - ISBN 80-88984-24-6.
    článok

    článok

  2. SLÁVIK, Štefan. Strategický manažment. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1997. 276 s. ISBN 80-225-0816-0. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. KACHAŇÁKOVÁ, Anna - SZARKOVÁ, Miroslava - THOMASOVÁ, Elena. Podniková kultúra. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 1997. 89 s. ISBN 80-225-0870-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.