Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 57  
Vaša otázka: Všetky polia = "Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti"
  1. PRÍLEPOK, Ján. The Options of the Location for the New Shopping Centres in Bratislava. - Registrovaný: Web of Science. In EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines. International scientific conference. EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4200-5, s. 707-715 CD-ROM. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  2. KITA, Jaroslav et al. Accessibility of largespace food stores - supermarkets and hypermarkets - in the Bratislava retail network in the concept of strategy Europe 2020. In Current challenges of marketing and their application in practice. International scientific conference. Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. ISBN 978-80-87500-55-2, pp. 4-9 CD-ROM. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  3. KITA, Jaroslav - GROSSMANOVÁ, Marta - KITA, Pavol. Present Retail Network of Bratislava and Some Tendencies in Consumers' Purchasing Behaviour. In Handel wewnętrzny : rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing. - Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2014. ISSN 0438-5403, 2014, nr. 3, s. 54-65. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  4. KITA, Pavol - MAZALÁN, Peter. Development of format stores in the urban structure of Bratislava. In Geografia - skromný príspevok na poznanie kraja i človeka zaujímavého a mnohotvárneho. Konferencia. Geografia - skromný príspevok na poznanie kraja i človeka zaujímavého a mnohotvárneho : zborník z abstraktov z konferencie : Bratislava, 6.-8.11.2014. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISBN 978-80-223-3727-4, s. 40. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  5. FURKOVÁ, Andrea - REIFF, Marian. Multiple selections of alternatives under constraints: case study of the Slovak retail market. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2014. ISSN 0323-262X, 2014, roč. 43, č. 2, s. 141-149. VEGA 1/0039/11, VEGA 1/0595/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  6. KITA, Pavol - GROSSMANOVÁ, Marta. Reflection of Bratislava Retail Network in Selected Aspects of Consumer Behaviour. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In Business: Theory and Practice. - Vilnius : Gediminas Technical University. ISSN 1822-4202, 2014, vol. 15, no. 3, pp. 279-284 online. VEGA 1/0039/11. Dostupné na : <http://www.btp.vgtu.lt/index.php/btp/article/view/btp.2014.28> 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  7. KITA, Pavol - KITOVÁ, Veronika - GROSSMANOVÁ, Marta. Personality of Consumer as a Factor of the Purchasing Behavoiur in the Retail Unit. In Interdisciplinarity in theory and practice : journal for presentation of interdisciplinary approaches in various fields. - Arad : Adoram, 2014. ISSN 2344-2409, 2014, nr. 5, pp. 38-43 online. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  8. KITA, Pavol - GROSSMANOVÁ, Marta - KONŠTIAK, Pavol. The Retail Network in Bratislava from the Point of View of the Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 241-249. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  9. KITA, Jaroslav - GROSSMANOVÁ, Marta - KONŠTIAK, Pavol. Geomarket-Importance of Its Application in the Slovak Retail Trade. - Registrovaný: Web of Science. In Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe. International scientific conference. Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014. ISBN 978-80-225-3994-4, pp. 233-240 CD-ROM. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok

  10. KITA, Jaroslav. GIS a analýza geografických údajov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493, 2013, roč. 6, č. 23, s. 370-382. VEGA 1/0039/11. 1/0039/11, VEGA, Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.