Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Všetky polia = "Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti"
  1. ŠUJAKOVÁ, Monika - GOLEJOVÁ, Simona - SAKÁL, Peter. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403, 2017, č. 1, s. 62-72.
    článok

    článok

  2. ŠUJAKOVÁ, Monika - VAŇOVÁ, Jaromíra - SAKÁL, Peter. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2016. ISSN 1339-9403, 2016, č. 1, s. 56-62.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.