Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 210 : Postup, pri ktorom sa tovar predáva do zahraničia za cenu nižšiu, ako je cena na domácom trhu. Za dumpingové ceny vyvážajú tovar krajiny, ktoré sa chcú na danom trhu umiestniť v silnom konkurenčnom boji bez ohľadu na výrobné náklady a zisk.
Sivák Rudolf a kol. Slovník znalostnej ekonomiky, Bratislava: Sprint dva, 2011, s. 116 : Ukazovateľ, ktorý vytvorilo Svetové ekonomické fórum v r. 1997. Na základe GCI sa hodnotí podnikateľské prostredie z viacerých zložiek, pričom sa sleduje potenciál ekonomického rastu krajiny. Od r. 2007 sa GCI skladá z 12 prvkov.
Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 408 : Súperenie: a) medzi kupujúcimi a predávajúcimi o podmienkach nákupu a predaja výrobných zdrojov, hotových výrobkov a služieb, b) medzi jednotlivými subjektmi v skupine kupujúcich, c) medzi jednotlivými subjektmi v skupine predávajúcich.
Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 507 : Súperenie medzi firmami pôsobiacimi v rozličných odvetviach národného hospodárstva. Najvýznamnejšími formami konkurenčného boja sú konkurenčné vzťahy a) medzi korporáciami, ktoré produkujú zastupiteľné druhy tovarov, b) medzi korporáciami - výrobcami a korporáciami - spotrebiteľmi, c) medzi výrobcami spotrebných predmetov.
Báza dát
250h - ekoindex
Odkazy
(5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
(1) - ČLÁNKY
(1) - KNIHY
Citácie
predmetové heslo
Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom
ako používame cookies.