Šíbl Drahoš a kol., Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 108 : Ceny, za ktoré štát vykupuje od poľnohospodárov určité agroprodukty, resp. za ktoré potravinársky výrobný podnik vykupuje poľnohospodárske produkty od obyvateľstva.
Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 426 : Obstaranie suroviny, tovaru, nehnuteľnosti a i. tým, že za ne zaplatí kupujúci v hotovosti, šekom, zmenkou, úhradou po uplynutí určitej lehoty (kúpa na úver) a pod. Kúpou môže prejsť vec do vlastníctva kupujúceho hneď, alebo sa tak stane až po splnení určitých podmienok.
Kita, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002, s. 400 : Marketing, ktorý sa týka pozície podniku na trhu ponuky. Analyzuje štruktúru a vývoj trhu ponuky s cieľom zabezpečiť nákup na úrovni optimálnych nákladov a najpriaznivejších podmienkach zo strednodobého a dlhodobého hľadiska.
Sivák Rudolf a kol. Slovník znalostnej ekonomiky, Bratislava: Sprint dva, 2011, s. 59 : Proces objednávky a platby za tovary a služby prostredníctvom elektronických médií.
Rudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 59 : Prostriedok na riešenie otázok zníženia administratívnych nákladov, celkového zníženia výdavkov na nákup tovarov a služieb a je prostriedkom na účinnú kontrolu jednotlivých transakcií.
65.02/.03 - Obchodné podmienky. Ceny. Tarify. Dohody
658.7 - Nákup. Obstarávanie
658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
Zdroj overenia údajov
Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 184 : Zmluvné podmienky, na základe ktorých sa má uskutočniť dodávka tovaru. Ide predovšetkým o spôsob dodávky, prechod nákladov a rizík z predávajúceho na kupujúceho a pod.