Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 93 : Súbor dát, kvantitatívnych údajov a úloh poskytovaný partnerom komunikačného procesu so zámerom vytvoriť direct-marketing alebo reklamnú koncepciu. Je základom pre kreatívnu prácu, resp. pre výrobkovo-technické plánovanie. Textári, výtvarníci, produkční pracovníci a manažéri projektov sa z briefingu dozvedia, čo, kto, kedy a v akej podobe má dostať. Spravidla sa koná pri prejednávaní písomných podkladov medzi zadávateľom úlohy a reklamnou (marketingovou) agentúrou.
Šíbl Drahoš a kol. Veľká ekonomická encyklopédia: výkladový slovník. Bratislava: SPRINT, 2002, s. 361 : Zadanie inzerátov v rámci propagačnej činnosti alebo práce s verejnosťou. Predstavuje výraznú časť celkovej propagačnej činnosti firmy a popri výstavnej a veľtržnej agende a činnostiach spojených so základným propagačným fondom je hlavnou pracovnou a nákladovou položkou propagačného oddelenia firmy.
Veľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 716 : Odovzdávanie informácií zo strany obchodnej firmy ako zadávateľa reklamy a jej prijímanie osobou, na ktorú reklamou pôsobíme.