Výsledky vyhľadávania
- Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference : Proceedings : 23 - 24 May 2024, Bratislava, Slovakia - Prague, Czech Republic. 1st Edition. Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. 194 s. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.3 MB verejne dostupné - Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference : Book of Abstracts : 23 - 24 May 2024, Bratislava, Slovakia - Prague, Czech Republic. 1st Edition. Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. [39] s. ISBN 978-80-245-2520-4.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 801.2 KB verejne dostupné - Sprievodca štúdiom na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : akademický rok 2024/2025. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 97 s. ISBN 978-80-225-5155-7.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.4 MB verejne dostupné - Rodinné podniky a Covid-19: čo pandémia vzala a čo dala rodinným podnikom. Vedecký editor: Ladislav Mura ; recenzenti: Jozef Gálik, Enikö Kahler Korcsmáros, Roman Lacko. 1. vydanie. Praha : Panevropská univerzita, 2024. 164 s. [9,509 AH]. GAAA/2022/16. ISBN 978-80-86847-99-3.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 6.8 MB verejne dostupné - Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX, Recenzovaný, Registrovaný: Index Copernicus. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave. 4x ročne. Dostupné na : <https://scb.euba.sk/index.php/pages> ISSN 1339-3081.
- DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Marketingové inovácie a ich úloha v rozvoji podniku. Recenzenti: Monika Hudáková, Martin Rovňák, Róbert Rehák. 1. vydanie. [Košice] : Petit, 2024. 144 s. [5,2 AH]. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-4-0.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 1.4 MB dostupné po prihlásení - GREŠŠ, Martin. Postavenie Indie vo svetovej ekonomike : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 96 s. ISBN 978-80-225-5137-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- BACULÁKOVÁ, Kristína. Kreatívny priemysel v EÚ: Nové výzvy v ére post-covidu : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 54 s. ISBN 978-80-225-5126-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
- MICHÁLKOVÁ, Anna. Aktuálne aspekty rozvoja cestovného ruchu v regióne s dôrazom na oblasť kooperácie a financovania cestovného ruchu : inauguračná prednáška : odbor habilitačného a inauguračného konania: obchod a marketing. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 89 s. ISBN 978-80-225-5166-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Miroslav Karlíček, Zoltán Goldenberg, Aneta Vančová. Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. 135 s. VEGA 1/0354/22. ISBN 978-80-225-5183-0.