Výsledky vyhľadávania

  1. GARASOVÁ, Petra. Význam dizajnu produktov pri spotrebiteľskom rozhodovaní : dizertačná práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2021. 181 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  2. SIPKAI, Réka. Ekologické obaly na trhu potravinárskych výrobkov : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2021. 59 s.
    kniha

    kniha

  3. PAVLAČIČOVÁ, Silvia. Využitie Quick Response kódov v tvorbe programov cestovných kancelárií : diplomová práca. Školiteľ: Tatiana Košútová. Bratislava, 2021. 85 s.
    kniha

    kniha

  4. MIKLOŠOVÁ, Viera. Súčasné trendy marketingovej komunikácie vysokých škôl : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2021. 85 s.
    kniha

    kniha

  5. NAGYOVÁ, Gabriela. Nákupné správanie spotrebiteľov na trhu s vínom : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2021. 67 s.
    kniha

    kniha

  6. PITERKA, Dávid. Minimalizmus a ponuka produktov na trhu : diplomová práca. Školiteľ: Tatiana Košútová. Bratislava, 2021. 72 s.
    kniha

    kniha

  7. TÜKÖR, Bálint. Využívanie Quick Response kódov v produktovej politike : diplomová práca. Školiteľ: Tatiana Košútová. Bratislava, 2021. 57 s.
    kniha

    kniha

  8. BIROŠOVÁ, Dominika. Postoje a nákupné správanie spotrebiteľov na trhu ekologických produktov : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2021. 83 s.
    kniha

    kniha

  9. JANÁČOVÁ, Kristína. Biopotraviny z pohľadu výrobcov, predajcov a spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2021. 77 s.
    kniha

    kniha

  10. MATEJOVÁ, Zuzana. Rozvoj gastroturizmu na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2021. 78 s.
    kniha

    kniha