Výsledky vyhľadávania
- GARASOVÁ, Petra. Význam dizajnu produktov pri spotrebiteľskom rozhodovaní : dizertačná práca. Školiteľ: Ľubica Knošková. Bratislava, 2021. 181 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- SIPKAI, Réka. Ekologické obaly na trhu potravinárskych výrobkov : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2021. 59 s.
- PAVLAČIČOVÁ, Silvia. Využitie Quick Response kódov v tvorbe programov cestovných kancelárií : diplomová práca. Školiteľ: Tatiana Košútová. Bratislava, 2021. 85 s.
- MIKLOŠOVÁ, Viera. Súčasné trendy marketingovej komunikácie vysokých škôl : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2021. 85 s.
- NAGYOVÁ, Gabriela. Nákupné správanie spotrebiteľov na trhu s vínom : diplomová práca. Školiteľ: Paulína Krnáčová. Bratislava, 2021. 67 s.
- PITERKA, Dávid. Minimalizmus a ponuka produktov na trhu : diplomová práca. Školiteľ: Tatiana Košútová. Bratislava, 2021. 72 s.
- TÜKÖR, Bálint. Využívanie Quick Response kódov v produktovej politike : diplomová práca. Školiteľ: Tatiana Košútová. Bratislava, 2021. 57 s.
- BIROŠOVÁ, Dominika. Postoje a nákupné správanie spotrebiteľov na trhu ekologických produktov : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2021. 83 s.
- JANÁČOVÁ, Kristína. Biopotraviny z pohľadu výrobcov, predajcov a spotrebiteľov : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2021. 77 s.
- MATEJOVÁ, Zuzana. Rozvoj gastroturizmu na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2021. 78 s.