Výsledky vyhľadávania
- PETLÁK, Erich. Faktory ovplyvňujúce efektívnosť vyučovania. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 1, s. 2-5.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 157.2 KB dostupné po prihlásení - PETLÁK, Erich. Zásady podporujúce efektívnosť vyučovania. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845, 2025, roč. 6, č. 2, s. 5-7.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 238.1 KB dostupné po prihlásení - PETLÁK, Erich. Inovácia edukácie ako priorita auditu školy. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 1, s. 2-5.
- PETLÁK, Erich. Stres a súvisiace aspekty: eliminovanie stresu vedením školy. In Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849, 2024, roč. 19, č. 1, s. 16-21.
- PETLÁK, Erich. Inovácie sú cestou k zvyšovaniu kvality edukácie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 2, s. 2-7.
- PETLÁK, Erich. 20 najdôležitejších princípov pre vzdelávanie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 3, s. 26-27.
- PETLÁK, Erich. Projektové vyučovanie a jeho realizácia v edukácii. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 5, s. 2-4.
- PETLÁK, Erich. Tímové vyučovanie a jeho realizácia. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 6, s. 6-10.
- PETLÁK, Erich - BIELESZOVÁ, Dušana. Blokové vyučovanie a jeho realizácia v edukácii. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2024. ISSN 1338-2845, 2024, roč. 5, č. 4, s. 2-7.
- PETLÁK, Erich. Mäkké zručnosti v edukácii. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845, 2023, roč. 4, č. 3, s. 5-8.