Výsledky vyhľadávania
- BUZOVÁ, Tatiana. Využitie netnografického výskumu v procese budovania značky : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 66 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 638.2 KB z IP adresy EU po prihlásení - MIŠÁK, Michal. Aktuálne trendy v spotrebiteľských prefrenciách pri rozhodovaní o kúpe vybraného produktu : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 82 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.6 MB z IP adresy EU po prihlásení - PAULOVÁ, Katarína. Využitie marketingového výskumu v marketingovom manažmente maloobchodnej prevádzky : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 74 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 187.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení - MARHEFKA, Tomáš. Využitie marketingového výskumu v procese budovania značky : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 71 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 255.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení - LACKOVÁ, Ina. Skúmanie faktorov formujúcich imidž vybranej značky : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 81 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 10.2 MB z IP adresy EU po prihlásení - RATKOŠOVÁ, Alexandra. Prínosy marketingového výskumu pre rozhodovanie o komunikačnom mixe v kultúrnej inštitúcii : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 77 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 150.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení - KALAFUSOVÁ, Nicol. Kvalitatívny výskum ako podporný nástroj pri rozhodovaní o budovaní osobnosti značky : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 56 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení - SUCHÁNSKY, Jakub. Využitie marketingového výskumu v procese plánovania marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 49 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 107.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 897 KB z IP adresy EU po prihlásení - KLEPOCHOVÁ, Dagmar et al. Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s.173-185. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 304.3 KB dostupné po prihlásení - KOPANIČOVÁ, Janka et al. I Should Be More Sustainable, Shouldn´t I? Study of the Evolution of Sustainability Features in Customer Behaviour of Generation X and Y. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 25.