Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 140  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0001545^"
  1. BUZOVÁ, Tatiana. Využitie netnografického výskumu v procese budovania značky : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 66 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce638.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. MIŠÁK, Michal. Aktuálne trendy v spotrebiteľských prefrenciách pri rozhodovaní o kúpe vybraného produktu : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 82 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. PAULOVÁ, Katarína. Využitie marketingového výskumu v marketingovom manažmente maloobchodnej prevádzky : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 74 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha187.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. MARHEFKA, Tomáš. Využitie marketingového výskumu v procese budovania značky : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 71 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha255.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. LACKOVÁ, Ina. Skúmanie faktorov formujúcich imidž vybranej značky : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 81 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce10.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. RATKOŠOVÁ, Alexandra. Prínosy marketingového výskumu pre rozhodovanie o komunikačnom mixe v kultúrnej inštitúcii : diplomová práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 77 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha150.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. KALAFUSOVÁ, Nicol. Kvalitatívny výskum ako podporný nástroj pri rozhodovaní o budovaní osobnosti značky : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 56 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. SUCHÁNSKY, Jakub. Využitie marketingového výskumu v procese plánovania marketingovej komunikácie : bakalárska práca. Školiteľ: Janka Kopaničová. Bratislava, 2024. 49 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha107.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce897 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. KLEPOCHOVÁ, Dagmar et al. Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s.173-185. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené304.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  10. KOPANIČOVÁ, Janka et al. I Should Be More Sustainable, Shouldn´t I? Study of the Evolution of Sustainability Features in Customer Behaviour of Generation X and Y. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2520-4, p. 25.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.