Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 278  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0003787^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - ČERVENKA, Peter. E-commerce. Recenzovali: Andrej Miklošík, Jakub Horváth. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 153 s. [9,70 AH]. ISBN 978-80-225-5067-3. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  2. MIKLOŠÍK, Andrej - EVANS, Nina - HLAVATÝ, Ivan. Communicating Knowledge-Focus Through Websites of Higher Education Institutions. - Registrovaný: Scopus. In Journal of Information Science. - London : Sage Publishing. ISSN 1741-6485, 2023, vol. 49, no. 3, pp. 666-684.
    článok

    článok

  3. KRAH, Bernhard Alexander - MIKLOŠÍK, Andrej. Creating Communities: A Way of Entering Foreign Markets in 2022. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 1, s. 38-50.
    článok

    článok

  4. MIKLOŠÍK, Andrej et al. The Attitudes of Slovak Digital Native Students towards Online Video Advertising. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2022. ISSN 1338-130X, 2022, vol. 13, no. 1, pp. 92-106 online. VEGA 1/0737/20.
    článok

    článok

  5. ŽÁK, Štefan. Právní aspekty provozování e-shopů v Slovenské republice. Recenzenti: Andrej Miklošík, Juraj Pistovič. 1. vydáni. Brno : Tribun EU, 2022. 61 s. [3,27 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-263-1733-3.
  6. MIKLOŠÍK, Andrej - EVANS, Nina - ŽÁK, Štefan. Research on Cross-Session and Cross-Device Search: A Systematic Literature Review. - Registrovaný: Scopus. In IEEE Access : A Multidisciplinary Open Access Journal. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536, 2021, vol. 9, pp. 82550-82562 online. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  7. ŽÁK, Štefan et al. Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa. Recenzenti: Viera Kubičková, Gabriela Pajtinková - Bartáková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 100 s. [6,441 AH]. VEGA 1/0657/19. ISBN 978-80-225-4921-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 9, prezenčne 3]
  8. KUCHTA, Martin - VAŠKOVÁ, Linda - MIKLOŠÍK, Andrej. Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment. - Registrovaný: Web of Science. In The Review of Socionetwork Strategies. - Tokio : Springer Japan. ISSN 1867-3236, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 93-107 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok

  9. MIKLOŠÍK, Andrej et al. The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2020, no. 2, pp. 122-138 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok

  10. MIKLOŠÍK, Andrej et al. Marketing pre stredné školy : moderná učebnica. Recenzenti: Josef Horák, Janka Krošláková, Daniela Skladanová. 1. vydanie. Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. 131 s. [10,84 AH]. KEGA 016EU-4/2019. ISBN 978-80-223-4999-4.

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.