Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 9  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0003845^"
  1. TREBUĽOVÁ, Andrea. Internet nemá byť konkurencia, ale pomocník. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008, 2014, roč. 19, č. 2, s. 24-25.
    článok

    článok

  2. LOYDLOVÁ, Miroslava. Reklama. Recenzenti: Helena Labská, Andrea Trebuľová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 91 s. [4,78 AH]. ISBN 978-80-225-3798-8. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  3. TREBUĽOVÁ, Andrea. Public relations a ich miesto pri budovaní imidža spoločnosti : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2012. 137 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. TREBUĽOVÁ, Andrea. Internet a sociálne siete ako nové možnosti pre Public Relations. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 365-367. VEGA 1/0047/11. 1/0047/11, VEGA, Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ.
    článok

    článok

  5. TREBUĽOVÁ, Andrea. Public relations aktivity vybraných bánk. In MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6, s. 539-542.
    článok

    článok

  6. TREBUĽOVÁ, Andrea. Public relations v prostredí internetu. In EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3, s. 517-519.
    článok

    článok

  7. TREBUĽOVÁ, Andrea. Globálne trendy v praxi BNP Paribas Personal Finance. In Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1, s. 380-384.
    článok

    článok

  8. TREBUĽOVÁ, Andrea. Imidž nebankovej úverovej spoločnosti Cetelem. In Mladý ekonóm 2008 : veda, výskum a prax v meniacom sa európskom ekonomickom priestore : (zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2668-5, s. 107-110.
    článok

    článok

  9. TREBUĽOVÁ, Andrea. Imidž splátkovej spoločnosti Cetelem Slovensko. In Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5, s. 392-397.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.