Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 23  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0007849^"
  1. MINÁROVÁ, Martina - POLIAČIKOVÁ, Eva. Corporate Philanthropy in the Strategy of Slovak Enterprises. In Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019. Medzinárodná vedecká konferencia. Aktuálne problémy podnikovej sféry 2019 : zborník vedeckých prác z medzinárodnej vedeckej konferencie, 2019, Ráztočno Handlová, Slovensko. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4618-8, s. 330-338.
    článok

    článok

  2. POLIAČIKOVÁ, Eva. Vnímanie obchodných formátov zákazníkmi na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2017. ISSN 1338-6581, 2017, roč. 6, č. 1, s. 129-136.
    článok

    článok

  3. POLIAČIKOVÁ, Eva. Marketing : vybrané kapitoly. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 141 s. ISBN 978-80-557-1231-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. POLIAČIKOVÁ, Eva. Obchodné centrá na Slovensku - minulosť, súčasnosť, budúcnosť. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581, 2016, roč. 5, č. 2, s. 159-167.
    článok

    článok

  5. POLIAČIKOVÁ, Eva. Category management ako účinný nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2016. ISSN 1338-6581, 2016, roč. 5, č. 1, s. 121-129.
    článok

    článok

  6. POLIAČIKOVÁ, Eva. Vybrané nástroje key account managementu v podniku. In Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí : zborník vedeckých príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4335-4, s. 92-99 CD-ROM.
    článok

    článok

  7. POLIAČIKOVÁ, Eva. Key account management ako inovatívna forma prístupu k zákazníkovi na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 135-145.
    článok

    článok

  8. POLIAČIKOVÁ, Eva. Vnímanie product placement na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581, 2015, roč. 4, č. 1, s. 146-153.
    článok

    článok

  9. POLIAČIKOVÁ, Eva. Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581, 2014, roč. 3, č. 1, s. 181-191.
    článok

    článok

  10. POLIAČIKOVÁ, Eva. Bioprodukty a zdravý životný štýl na Slovensku. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581, 2014, roč. 3, č. 2, s. 141-151.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.