Výsledky vyhľadávania
- DRÁBIK, Peter et al. Integrated Marketing Communication Through Digital Channels in Context of Generation Z in Slovakia. In Marketing and Media Identity: AI - The Future of Today. Annual International Scientific Conference. Marketing Identity : AI - The Future of Today. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISBN 978-80-572-0415-2. ISSN 2729-7527, pp. 48-60. KEGA 029EU-4/2022.
- UČEŇ, Patrik. Zvýšenie povedomia konkrétnej značky : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 53 s.
- GRÁCOVÁ, Paulína. Značky reprezentujúce zdravý životný štýl v online prostredí : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 60 s.
- GRZNÁROVÁ, Soňa. Výber značiek v konkrétnej športovej kategórii : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 66 s.
- KIRÁLYOVÁ, Stela. Interný marketing vo vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 80 s.
- KÁČEROVÁ, Karolína. Značky v online prostredí : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 88 s.
- JAROŠOVÁ, Dominika. Výber značiek generáciou Y a Z : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 77 s.
- KALUŽOVÁ, Andrea. Nástroje marketingovej komunikácie v konkrétnom občianskom združení : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 80 s.
- STAŠOVÁ, Romana. Aktuálne trendy značky zamestnávateľa : (employer brandingu) : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 71 s.
- PACÁK, Radomír. Využitie nástrojov marketingového mixu v neziskovej organizácii : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 61 s.