Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 225  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0008404^"
  1. BUTAŠ, Tomáš. Vplyv vybraných vlastností značky na spotrebiteľské správanie : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 78 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha236.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. ČEVELOVÁ, Alexandra. Návrh stratégie pre konkrétnu značku : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 85 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. KOIŠ, Andrej. Vnímanie národnej značky "Good idea Slovakia" : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 90 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha218.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. KOSTKOVÁ, Laura. Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 86 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha142.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce5.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. TEREŇOVÁ, Gabriela. Stratégia trhovej pozície vybranej značky potravín : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 80 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha197.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce989.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. VASILKOVÁ, Laura. Stratégia marketingového mixu v konkrétnej firme : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 74 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce957.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. CEPKOVÁ, Natália. Nástroje komunikačného mixu a ich využitie vo firme : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha434.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. MÚČKOVÁ, Andrea. Kritéria značiek a ich vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 59 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha265.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. MATOUŠKOVÁ, Karolína. Využitie influencer marketingu v konkrétnom odvetví : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha439 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. KLEPOCHOVÁ, Dagmar et al. Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s.173-185. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené304.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.