Výsledky vyhľadávania
- SEJFULLAEVA, Maisa E. Národná kultúra a špecifiká spotrebiteľského správania vo vybraných krajinách. In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1339-3502, 2014, roč. 9, č. 3, s. 106-114.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 686.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení - SEJFULLAEVA, Maisa E. Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, September 2007, roč. 6, č. 3, s. 107-113.
- SEJFULLAEVA, Maisa E. Osobenosti organizacii meždunarodnych marketingovych operaciji po licenzirovaniju. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X, 2007, roč. 36, č. 4, s. 493-501.
- SEJFULLAEVA, Maisa E. Ruské distribučné kanály v podmienkach globalizácie svetovej ekonomiky. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 104-108.