Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0010466^"
  1. SEJFULLAEVA, Maisa E. Národná kultúra a špecifiká spotrebiteľského správania vo vybraných krajinách. In Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1339-3502, 2014, roč. 9, č. 3, s. 106-114.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF686.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  2. SEJFULLAEVA, Maisa E. Aktuaľnyje problemy meždunarodnoj reklamy. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, September 2007, roč. 6, č. 3, s. 107-113.
    článok

    článok

  3. SEJFULLAEVA, Maisa E. Osobenosti organizacii meždunarodnych marketingovych operaciji po licenzirovaniju. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X, 2007, roč. 36, č. 4, s. 493-501.
    článok

    článok

  4. SEJFULLAEVA, Maisa E. Ruské distribučné kanály v podmienkach globalizácie svetovej ekonomiky. In Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu. Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005. ISBN 80-225-2102-7, s. 104-108.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.