Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 460  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0012534^"
  1. BALÁŽ, Filip. Konverzačné vyhľadávanie informácii prostredníctvom chatbota : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2022. 89 s.
    kniha

    kniha

  2. PAVÚK, Filip. Analytické nástroje umelej inteligencie v prostredí neuromarketingu : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2022. 76 s.
    kniha

    kniha

  3. UHROVIČOVÁ, Eleonóra. Digitálny marketing v prostredí internetu : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2022. 109 s.
    kniha

    kniha

  4. MAROVTII, Daniela. Aplikácie na prediktívne modelovanie v prostredí neuromarketingu : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2022. 58 s.
    kniha

    kniha

  5. SOJÁKOVÁ, Mária. Zákaznícka podpora s chatbot - digitálnou asistenciou : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2022. 72 s.
    kniha

    kniha

  6. ĎURČOVIČ, Patrik. Implementácia informačných technológii virtualizácie v marketingu malých podnikov : diplomová práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2022. 64 s.
    kniha

    kniha

  7. HAŽLINSKÝ, Matúš Filip. Tvorba a distribúcia obsahu ako marketingového nástroja firmy : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2021. 80 s.
    kniha

    kniha

  8. BRÉDA, Dionýz. Prediktívne marketingové analýzy prostredníctvom nástrojov umelej inteligencie : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2021. 79 s.
    kniha

    kniha

  9. DEPTA, Roman. Analytické nástroje v oblasti obchodovania na online burze : diplomová práca. Školiteľ: Jamal Hasan. Bratislava, 2021. 80 s.
    kniha

    kniha

  10. JURIGOVÁ, Kristína. Nová dimenzia digitálnej reklamy prostredníctvom Basic Attention Token-u : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2021. 61 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.