Výsledky vyhľadávania

  1. VIŠŇOVSKÝ, Rastislav. Marketing na sociálnych médiách zameraný na generáciu Z : bakalárska práca. Školiteľ: Ivan Hlavatý. Bratislava, 2020. 46 s.
    kniha

    kniha

  2. EKE, Péter. Porovnanie využívania inovatívnych možností marketingu vo vybranom domácom a zahraničnom regióne : bakalárska práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2020. 49 s.
    kniha

    kniha

  3. ŠEBEŇ, Martin. Možnosti využitia informačných technológií v medzinárodnom podnikaní : bakalárska práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2020. 43 s.
    kniha

    kniha

  4. VALENTKO, Erik. Spôsoby merania spokojnosti spotrebiteľa v prostredí elektronického obchodu : bakalárska práca. Školiteľ: Jamal Hasan. Bratislava, 2020. 51 s.
    kniha

    kniha

  5. VARGOVÁ, Klára. Služba online chat a jeho vplyv na návštevníka webovej stránky obchodníka : diplomová práca. Školiteľ: Jamal Hasan. Bratislava, 2020. 55 s.
    kniha

    kniha

  6. HRUBOVČÁKOVÁ, Katarína. Faktory ziskovosti a stratovosti zákazníkov X-Trade Brokers DM S.A., organizačná zložka : diplomová práca. Školiteľ: Jamal Hasan. Bratislava, 2020. 88 s.
    kniha

    kniha

  7. KUBÍKOVÁ, Martina. Možnosti využitia informačných technológií v marketingu obchodnej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2020. 59 s.
    kniha

    kniha

  8. BAKALJAROVÁ, Mária. Nové trendy v oblasti komunikácie obchodnej spoločnosti so zákazníkom : diplomová práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2020. 59 s.
    kniha

    kniha

  9. SMÍKAL, Peter. Marketing orientovaný na viditeľnosť vo výsledkoch vyhľadávania: Význam, benefity, budúcnosť : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2020. 80 s.
    kniha

    kniha

  10. VALOUCHOVÁ, Andrea. Nové trendy v oblasti komunikácie obchodných spoločností so zákazníkom : diplomová práca. Školiteľ: Ingrid Potisková. Bratislava, 2020. 63 s.
    kniha

    kniha