Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0014079^"
  1. OTRUBČÁK, Peter. Úloha a dôležitosť personálneho marketingu v súčasnom svete. In Riadenie ľudských zdrojov v kontexte globálnych zmien : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Trenčín, 26.4.2012. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2012. ISBN 978-80-8075-530-0, s. 102-107.
    článok

    článok

  2. FABUŠ, Michal, ml. - OTRUBČÁK, Peter. Priame zahraničné investície a hrubý domáci produkt. In Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manažment. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2011. ISSN 1337-2955, december 2011, roč. 7, č. 3, s. 54-60.
    článok

    článok

  3. BETÁKOVÁ, Janka - OTRUBČÁK, Peter. Forms, tools and new trends of public relations in social work. In Aktuálne trendy v manažmente verejnej správy : zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého seminára : Bratislava 28. apríla 2011. - Bratislava : crr.sk, 2011. ISBN 978-80-8137-001-4, s. 33-40.
    článok

    článok

  4. OTRUBČÁK, Peter. Úloha marketingu v inovačnom procese. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2008. ISSN 1336-3727, 2008, roč. 6, č. 1, s. 135-137.
    článok

    článok

  5. OTRUBČÁK, Peter. Marketingový výskum na Slovensku po vstupe do EÚ. In Analýzy, trendy, perspektívy (ekonomika, financie, manažment) : medzinárodná vedecká konferencia. - Trenčianske Teplice : MEVDF, 2008. ISBN 978-80-89401-02-4, s. 61-63.
    článok

    článok

  6. OTRUBČÁK, Peter. Vývoj regionálneho a mestského marketingu. In Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2007. ISSN 1336-3727, 2007, roč. 5, č. 2, s. 141-147.
    článok

    článok

  7. ČIMO, Jozef - OTRUBČÁK, Peter. Supporting European innovation at regional level. In Modernizácia marketingových a obchodných činností. Medzinárodná vedecká konferencia. Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2, s. 31-38. VEGA č. 1/2639/05.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.