Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0016268^"
  1. BERČÍK, Jakub - PALUCHOVÁ, Johana - KLEINOVÁ, Katarína. Stimuly, priestor a skryté reakcie zákazníka: možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu. In Improving performance of agriculture and the economy : challenges for management and policy. International scientific conference. International scientific days 2014 : improving performance of agriculture and the economy : challenges for management and policy : proceedings of reviewed articles of [13th] international scientific conference : may 21 -23, 2014, High Tatras, Slovak Republic. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2014. ISBN 978-80-552-1187-9, s. 10-16 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. NAGYOVÁ, Ľudmila - KLEINOVÁ, Katarína. Product placement: nový prístup v komunikácii so zákazníkom. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2011. ISSN 1211-5622, 2011, roč. 21, č. 3, s. 24-26.
    článok

    článok

  3. LUŠŇÁKOVÁ, Zuzana - KLEINOVÁ, Katarína - KUBICOVÁ, Ľubica. Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku. In Marketing & komunikace. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622, 2010, roč. 20, č. 1, s. 20-21.
    článok

    článok

  4. KRETTER, Anton - MIRZ, Michal - KLEINOVÁ, Katarína. Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy. In Agricultural economics. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X, 2008, vol. 54, no. 10, s. 498-503. Dostupné na : <http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/02476.pdf>
    článok

    článok

  5. KLEINOVÁ, Katarína. Analýza faktorov ovplyvňujúcich spotrebiteľské správanie pri kúpe potravín. In 4. ročník mezinárodní Baťovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-664-7.
    článok

    článok

  6. KLEINOVÁ, Katarína - KRETTER, Anton. Ukazovateľ komparatívnych výhod pri rozhodovaní podniku o zahraničnom obchode. In Ekonomika a manažment podniku : vedecký časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2006. ISSN 1336-4103, 2006, roč. 4, č. 2, s. 57-63.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.