Výsledky vyhľadávania
- KUDZBELOVÁ, Adriana. Využitie masovej kustomizácie pri predaji produktov. In Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5, s. 101-117.
- KUDZBELOVÁ, Adriana. Predaj v maloobchode - masová kustomizácia : dizertačná práca. Škol. Jaroslav Kita. Bratislava, 2010. 195 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KUDZBELOVÁ, Adriana. Evolúcia manažérskych systémov a úloha predaja v nich. In Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2621-0, s. 138-150.
- KUDZBELOVÁ, Adriana. Buzzmarketing. In Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8, s. 266-271.
- JANOK, Michal - ANČICOVÁ, Martina - KUDZBELOVÁ, Adriana. Ovplyvňovanie priamych zahraničných investícií daňovým prostredím krajiny. In Investičné procesy a efektívnosť v ekonomike SR : zborník príspevkov z celoštátnej konferencie pri príležitosti 10. výročia úmrtia prof. Ing. Hvezdoňa Kočtúcha, DrSc. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. ISBN 80-225-2128-0, s. 96-104.