Výsledky vyhľadávania

  1. ZÁVADSKÝ, Ján - ŠATANOVÁ, Anna - HVIZDOVÁ, Eva. Public relations management in the Internet environment. In Economic annals-XXI. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2017. ISSN 1728-6239, 2017, vol. 165, no. 5-6, s. 124-127.
    článok

    článok

  2. HVIZDOVÁ, Eva. New challenges for sustainable tourism. In Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“. Medzinárodná vedecká konferencia. Posolstvo Jána Pavla II. 2016 : „súčasné výzvy a trendy v...“ : zborník z [9.] medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v dňoch 21. – 22. apríla 2016 v Poprade. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2016. ISBN 978-80-561-0369-2, s. 242-248 CD-ROM.
    článok

    článok

  3. FEDÁK, Matej. Marketing obchodnej firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Eva Hvizdová. Bratislava, 2014. 54 s.
    kniha

    kniha

  4. MAČAIOVÁ, Zdenka. Marketing kozmetickej firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Eva Hvizdová. Bratislava, 2014. 50 s.
    kniha

    kniha

  5. ZAŤKOVÁ, Petra. Moderné trendy v personalistike : bakalárska práca. Školiteľ: Eva Hvizdová. Bratislava, 2014. 52 s.
    kniha

    kniha

  6. HVIZDOVÁ, Eva - HVIZDOVÁ, Eva - RADVANSKÁ, Katarína. Slovakia - the country of cultural monuments. In Humanities bulletin of Zaporizhzhe State Engineering Academy. - Zaporizhzhe : ZSEA, 2014. ISSN 2072-7941, 2014, no. 56, p. 266-275 [online].
    článok

    článok

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - HVIZDOVÁ, Eva. Marketingové aktivity orientované na segment seniorov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 78-87. VEGA 1/0612/12.
    článok

    článok

  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. [Informačné systémy marketingu]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493, 2014, roč. 7, č. 25, s. 148-150. Recenzia na: Informačné systémy marketingu : praktikum / Andrej Miklošík, Eva Hvizdová. 1. vyd. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. - ISBN 978-80-225-3478-9.
    článok

    článok

  9. HVIZDOVÁ, Eva. Academic promotion system and academic success indicators in Slovakia. In Leveraging success of young scholars in business discipline : research monograph. - Warsaw : CeDeWu.pl, 2014. ISBN 978-83-7556-116-6, pp. 53-74 [1,47 AH] CD-ROM.
    článok

    článok

  10. HVIZDOVÁ, Eva - PAVLIKOVÁ, Marta. Research – related competences and other personal features of young scholars from Visegrad countries. In Leveraging success of young scholars in business discipline : research monograph. - Warsaw : CeDeWu.pl, 2014. ISBN 978-83-7556-116-6, pp. 91-108 [1,04 AH] CD-ROM.
    článok

    článok