Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 16  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0018287^"
  1. MAJTÁN, Štefan - ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Súčasné trendy v konkurenčných stratégiách (prieskum stavu v slovenských malých a stredných podnikoch). In Ekonomika a řízení podniku ve 21. století : sborník recenzovaných příspěvků z 1. mezinárodní vědecké konference : 12. - 13. září 2012, Ostrava. - Ostrava : Katedra podnikohospodářská Ekonomické fakulty VŠB - Technická univerzita Ostrava : Katedra managementu Ekonomické fakulty VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2012. ISBN 978-80-248-2768-1, [S. 1-10 ].
    článok

    článok

  2. MAJTÁN, Štefan - ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Marketingová konkurenčná výhoda - spôsoby jej získavania. - Registrovaný: Web of Science. In Aktuálne problémy podnikovej sféry : zborník vedeckých prác [z medzinárodnej vedeckej konferencie, Bratislava 17. 5. 2012]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3427-7, s. 290-297. VEGA 1/0038/12.
    článok

    článok

  3. ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Stratégie získavania a udržiavania konkurenčnej výhody malých a stredných podnikov na Slovensku : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Majtán. Bratislava, 2011. 128 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. DROBA, Matej. Marketingová stratégia uvedenia novej služby na trh : bakalárska práca. Školiteľ: Martina Štofaniková. Bratislava, 2010. 42 s.
    kniha

    kniha

  5. TUŽÁKOVÁ, Katarína. Marketingová komunikácia v neziskovom sektore : bakalárska práca. Školiteľ: Martina Štofaniková. Bratislava, 2010. 48 s.
    kniha

    kniha

  6. ŠTURDÍKOVÁ, Ivana. Marketingová komunikácia v neziskovom sektore : bakalárska práca. Školiteľ: Martina Štofaniková. Bratislava, 2010. 56 s.
    kniha

    kniha

  7. ZÁTOPKOVÁ, Zuzana. Marketingová komunikácia v neziskovom sektore : bakalárska práca. Školiteľ: Martina Štofaniková. Bratislava, 2010. 48 s.
    kniha

    kniha

  8. KOPORCOVÁ, Mária. Marketingová komunikácia v neziskovom sektore : bakalárska práca. Školiteľ: Martina Štofaniková. Bratislava, 2010. 46 s.
    kniha

    kniha

  9. ŠTOFANIKOVÁ, Martina. Guerilla marketing - nová forma marketingovej komunikácie - stratégia získania konkurenčnej výhody pre malé a stredné podniky. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5, s.
    článok

    článok

  10. KOHÚTIK, Milan. Internet a jeho využitie v podniku : bakalárska práca. Škol. Martina Štofaníková. Bratislava, 2009. 35 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.